נשמח לעמוד לשירותכם

    מחיצות אקוסטיות מתקפלות למגוון רחב של מטרות

    הוספתן של מחיצות אקוסטיות מתקפלות לחללים מסוגים שונים מעניקה לרבים את האפשרות שבשליטה נוחה בחלל עצמו ובחירה באקוסטיקה ברמה גבוהה גם בשעה שמתקיימים אירועים שונים משני צידי המחיצה. עתה גם אתם יכולים להבטיח את רכישתה של המחיצה האקוסטית המתאימה לכם בצורה מדויקת על ידי פניה אל שירותיה של חברת אקוסטידור המובילה בתחומה. חברתנו בעלת ניסיון עשיר של למעלה משני עשורים בתחום והינה עוסקת ביבוא, ייצור והתקנה של מחיצות אקוסטיות ניידות.

     

    תפקידן של מחיצות אקוסטיות מתקפלות הינו זמני אך חשוב מאוד. הן מאפשרות לבתי עסק, משרדים, מוסדות לימוד ואפילו אולמות אירועים ובתים פרטיים רבים לקבל שליטה מלאה על חלוקת החלל הפנימי כמו גם על האקוסטיקה המרשימה לה אתם זקוקים לכל מטרה שהיא.

    בין אם לקוח שלכם מבקש את הפקתו של אירוע ייחודי ופרטי באולם גדול, הרי שהמחיצות הללו יאפשרו לכם בתור בעליו של המקום לחלק אותו לאזורים נפרדים בהם יכולים להתקיים אירועים שונים ללא מפריע זה לזה. בין אם אתם מחפשים אחר פתרון דומה לכנסים, מסעדות או אפילו קיומם של שיעורים פרטיים בבית מבלי לסבול מהפרעות מצידו השני של החדר, הרי שהמחיצות הללו יכולות לסייע לכם להשיג את המטרה המבוקשת.

    זכרו כי בעת פניה אל שירותיה של חברה מיומנת ומנוסה בתחום, הרי שגם אתם תוכלו ליהנות ממחיצות אקוסטיות למשרד או לבית בהתאמה מדויקת לכל העדפה אישית, סגנון או צורך שלכם כמו גם גודל חלל. וודאו כי אתם נעזרים במקצוענים וכך תוכלו להבטיח את המענה האיכותי בו אתם מעוניינים.

     

    אקוסטידור – שירות ברמה הגבוהה ביותר

    חברת אקוסטידור מחזיקה בניסיון עשיר של למעלה משני עשורים בתחום ומעסיקה את הצוות המיומן והאדיב ביותר. צוות החברה חרט על דגלו את מחויבותו ללקוחותיו ועל כן מקפיד על הענקת השירות החדשני והמקצועי ביותר בהתאמה מדויקת לצרכיו האינדיבידואליים של כל לקוח ולקוח. לקבלת מידע נוסף, השאירו פרטים באתר או צרו קשר במספר הטלפון 050-9734860.

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה