נשמח לעמוד לשירותכם

    מחיצות אקוסטיות מתקפלות

    מחיצות אקוסטיות מתקפלות מאפשרות לעסקים רבים ליהנות מחלוקת חלל יעילה ובידוד רעשים איכותי. את המחיצות המתקפלות הללו ניתן יהיה למצוא בחברת אקוסטידור המנוסה והמקצועית. חברתנו בעלת ניסיון של כ – 20 שנה בתחום ותשמח להעניק לכם מהידע המקצועי שלה בתכנון והרכבה של מחיצות מסוגים שונים.

    מחיצות אקוסטיות מתקפלות – מי צריך אותן?

    מחיצות אקוסטיות מתקפלות מעניקות לנו את האפשרות ליהנות מיתרונותיהן הרבים, זאת לרבות הבידוד האקוסטי, פרטיות מלאה ואף קיפול שלהן בשעה שאין בהן צורך. המחיצות הללו ניתנות ליישום במקומות רבים, כאשר ביניהם ניתן למצוא גם את:

    • משרדים – מחיצות אלו יהיו שימושיות במיוחד בשעה שהן מוצבות במשרדים. כך ניתן יהיה לסגור אותן בשעה שנרצה לבצע שיחה חשובה בדלתיים סגורות מבלי ששאר העובדים בחלל הפתוח יוכלו לראות או להקשיב לשיחה המתבצעת.
    • מרכזים קהילתיים – מתנסים ומועדוניות שונות כוללות כיתות וחללים גדולים אשר משמשים להעברה של סדנאות ושיעורי העשרה שונים. כעת ניתן יהיה לחלק את החלל הגדול לשם קיום של סדנאות שונות במקביל מבלי שאחת תפריע לשנייה. בסיום הפעילות ובשעה שתזדקקו שוב לחלל הגדול, ניתן יהיה לקפל את המחיצות בקלות.
    • אולמות אירועים – כיום ניתן יהיה לבקש גם מאולמות אירועים את התקנתן של מחיצות אלו, כך שבמידה ואין אתם מעוניינים לשכור את החלל המלא, האולמות הללו יוכלו להציע לכם את חלל מחולק אשר יהיה מופרד לחלוטין מהאירוע אשר מתרחש מהצד השני.

    מענה מדויק לכל צורך

    בעת פניה אל חברת אקוסטידור תוכלו ליהנות מן השירות האיכותי והמקצועי ביותר אשר שם אתכם במרכז. כך למעשה ניתן לקבל את המחיצות המובילות אשר יענו בצורה מדויקת על כל צורך שיתעורר. בין אם בידוד יעיל של רעשים ברמה המבוקשת עליכם, גודל המחיצה, הניידות שלה ואפילו העיצוב שלה. צרו קשר עם חברתנו ותוכלו ליהנות במהרה מן המחיצות האיכותיות ביותר אשר יותקנו על ידי אנשי המקצוע המובילים את התחום בשני העשורים האחרונים.

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      מחיצות אקוסטיות – עושים את הבחירה הנכונה

      הוספתן של מחיצות אקוסטיות מעניקה לאינספור חללים את היכולת ליהנות ממגוון רחב של יתרונות, זאת החל ממראה ייחודי, בידוד אקוסטי מרשים וניידות בשליטה על חלוקת החלל בצורה אפקטיבית ונוחה במיוחד. בעת פניה אל שירותיה של חברת אקוסטידור, תוכלו...

      מה הם השימושים המרכזיים של מחיצות ניידות?

      יצירת הפרדה בין חללים שונים היא אחת מהמשימות הכי מהירות והכי מעניינות שניתן לתת עליהן את הדעת, במיוחד בחללים בהם עתידים לבלות המון אנשים בו זמנית. בין שמדובר על אירועים חברתיים, ובין שמדובר על חללי עבודה וחללי שירות...

      מחיצות אקוסטיות מתקפלות למגוון רחב של מטרות

      הוספתן של מחיצות אקוסטיות מתקפלות לחללים מסוגים שונים מעניקה לרבים את האפשרות שבשליטה נוחה בחלל עצמו ובחירה באקוסטיקה ברמה גבוהה גם בשעה שמתקיימים אירועים שונים משני צידי המחיצה. עתה גם אתם יכולים להבטיח את רכישתה של המחיצה האקוסטית...
      שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה