נשמח לעמוד לשירותכם

    מחיצות אקוסטיות ניידות לבית ספר

    אחד מסימני ההיכר של כל בית ספר הוא רעש הילדים וצחוקם, אשר במרבית מהמקרים הוא דבר חיובי לכל הדעות. בשנים האחרונות קיימת מגמה שהולכת וצוברת פופולריות במהירות בעיקר בגלל מגיפת הקורונה, והיא לימוד אפקטיבי במיוחד בכיתות קטנות הכוללות מספר מועט של תלמידים על מנת לשפר את איכות הלמידה וכן לצמצם את התפשטות הנגיף. אחד הדרכים היעילות והנוחות ביותר להפרדה בין חללים תוך שמירה על בידוד אקוסטי ברמה גבוהה על מנת לצמצם את הסחות הדעת למינימום, היא התקנת מחיצות אקוסטיות ניידות לבית ספר. המחיצות למעשה מפרידות את שטחה של כיתה אחת לכמה חללי למידה קטנים יותר ומותקנות בהתאמה אישית לפי צרכי בית הספר, כמות התלמידים הלומדים בו וגודל כל חלל וחלל. חברת אקוסטידור היא חברה בעלת ניסיון רב בתחום ונציגיה ישמחו לייעץ, לתכנן, לבנות ולהתקין לכם מחיצות אקוסטיות ניידות בהתאמה אישית לצרכי כל לקוח.

    מחיצה אקוסטית ניידת לבית ספר

    מה צריך לדעת על מחיצות אקוסטיות ניידות לבית ספר

    מחיצות אקוסטיות ניידות לבית ספר הן דרך נהדרת לשנות בצורה נוחה, קלה ויעילה את חלל הלימוד בהתאם לצרכי המורים והתלמידים- המחיצות יכולות להיפתח ולהיאסף בצורה פשוטה לתפעול, תוך שמירה על בטיחות הילדים המתרוצצים באופן מקסימלי ללא חשש נפילות ומעידות, מפני שבזכות המנגנון הייחודי אין צורך בהרכבת מסילה תחתונה שהם עלולים למעוד בגללה. כמו כן, חלוקת הכיתות בבית הספר שימושית גם בתום הלימודים- מתנ"סים רבים משתמשים בכיתות בית הספר לחוגים שונים, ובזכות המחיצות האקוסטיות הניידות, ניתן לקיים כמה חוגים במקביל ללא חשש שיפריעו אחד לשני- הבידוד האקוסטי במחיצות איכותי ברמה שניתן לקיים באותו חלל מחולק חוג שחמט וחוג ריקוד, ללא זליגת רעש או מוזיקה ביניהם. 

    יצרן מחיצות ניידות לבית ספר

    על מנת ליצור חציצה אקוסטית איכותית ללא זליגת רעשים מבין עבריה, יש לקחת בחשבון את חומרי הגלם ממנו היא עשויה- כאשר המחיצה בנויה מחומרי גלם איכותיים במיוחד שמתוכננים בצורה יעילה ומקצועית, ניתן לקיים הפרדה מלאה בין החללים. כמו כן, ניתן להתקין במחיצה בהזמנה מיוחדת דלת מעבר, אשר שומרת אף היא על הבידוד האקוסטי. רוצים ליצור חציצה אקוסטית מוחלטת? פנו עוד היום לחברת אקוסטידור, אשר פועלת בתחום מזה למעלה מ20 שנה, ונותנת שירות לאלפי לקוחות ממליצים. 

     

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה