נשמח לעמוד לשירותכם

    מחיצות אקוסטיות – עושים את הבחירה הנכונה

    הוספתן של מחיצות אקוסטיות מעניקה לאינספור חללים את היכולת ליהנות ממגוון רחב של יתרונות, זאת החל ממראה ייחודי, בידוד אקוסטי מרשים וניידות בשליטה על חלוקת החלל בצורה אפקטיבית ונוחה במיוחד. בעת פניה אל שירותיה של חברת אקוסטידור, תוכלו גם אתם ליהנות ממגוון רחב של מחיצות מעוצבות ברמה האיכותית ביותר. חברתנו מתמחה זה למעלה משני עשורים ביבוא, ייצור והתקנה של המחיצות האקוסטיות הניידות לאולמות אירועים, חדרי הרצאות, בתי מלון, חדרי אוכל, אולמות ספורט, מתנ"סים, מרכזי-יום, חדרי ישיבות, ספריות, כיתות לימוד, בתי כנסת ומדרש.

     

    על מנת להבטיח את בחירתן של מחיצות אקוסטיות בצורה השקולה והנכונה ביותר לכם, מומלץ יהיה להקדיש את מלוא תשומת הלב גם לנקודות הבאות:

    • עובי המחיצה – זכרו, בשעה שאתם בוחרים במחיצה עבה יותר, אתם יכולים ליהנות מבידוד אקוסטי יעיל ואיכותית יותק. 
    • חומרי גלם – המחיצות האקוסטיות מיוצרות היום ממגוון רחב של חומרי גלם שונים. בין חומרי הבידוד אשר משמשים לבניית המחיצות ניתן למצוא גם בדים וסוגים שונים של צמר, שעם, עץ, לבד, מלמין גומי, אלומיניום ועוד. לכל אחד מהחומרים הללו יש את היתרונות והחסרונות שלו. כך שעל מנת להבטיח את ההתאמה האיכותית ביותר של המחיצות הללו לצרכים שלכם, רצוי יהיה להיעזר בשירותיה של חברה מיומנת בתחום זה. 
    • מראה מרשים ויוקרתי – חשוב לציין כי ניתן למצוא במגוון רחב של גימורים וציפויים, זאת בעיצובים מרשימים ומראה אלגנטי אשר יכול להתאים בצורה מיטבית למגוון רחב של חללים. 

     

    עושים את הבחירה המקצועית, בוחרים באקוסטידור

    חברת אקוסטידור שמחה להעמיד לרשותכם מגוון עשיר של מחיצות לבית כנסת, לבית ולמשרד שלכם באיכות הגבוהה ביותר. הצוות המקצועי שלנו זמין לכם בכל עת ומטפל בכל היבטי הייצור וההתקנה של המחיצות הללו באופן שעונה בצורה איכותית על כל צורך או העדפה שלכם. הנכם מוזמנים ליצור קשר עמנו כבר היום באתר או במספר הטלפון 050-9734860. 

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה