נשמח לעמוד לשירותכם

    מחיצות לבית כנסת

    מחיצות לבית כנסת הן כבר חלק בלתי נפרד מהמקום. המחיצות הללו מאפשרות חציצה באזורי הכינוס באופן זמני, כך למעשה מספקות את ההפרדה הנחוצה שבין אזור התפילה של הגברים לבין זה של הנשים. את המחיצות האיכותיות והמרשימות ביותר ניתן יהיה לאתר בחברת אקוסטידור. חברתנו בעלת ניסיון של כ – 20 שנה בתחום ותשמח להעניק מהידע שרכשה לאורך השנים על מנת לספק בעבור לקוחותיה את השירות המקצועי והאדיב ביותר והמוצרים האיכותיים והאמינים מכל.

    היכן נמצא מחיצות לבית כנסת?

    מחיצות לבית כנסת אינו פריט חדש בנוף המקומי. הן למעשה חלק בלתי נפרד מהמקום מאז ומתמיד. נוכל להבחין כי המחיצות הללו כיום יכולות להגיע בעיצובים מרשימים, הן יכולות להיות קבועות במקומן או ניידות ולרוב יעוצבו באופן שישתלב בצורה מדויקת עם העיצוב של בית הכנסת עצמו.

    את המחיצות הללו מומלץ להזמין מידי חברה מקצועית ומנוסה אשר תחום המחיצות אינו זר לה. כך למעשה, תוכלו להיות בטוחים באיכות הסופית של המוצר ועמידותו במבחן הזמן.

    • וודאו כי החברה בעלת ניסיון מעשי בתחום ייצור והקמת המחיצות לבתי הכנסת באופן ספציפי. לא כל מחיצה תהיה מתאימה.
    • בקשו לראות עבודות קודמות באותו התחום. אין סיבה להאמין לסיפורים בלבד, בקשו לראות תמונות ובהינתן האפשרות, בקרו בבית כנסת אחר בו החברה התקינה את המחיצות.
    • שימו לב כי החברה אכן מקפידה על מתן יחס אישי ואדיב ומקשיבה לכל הדגשים והצרכים שלכם. כך למעשה תוכלו להיות בטוחים כי החברה תוכל לספק לכם בסופו של יום את המחיצות המתאימות לכם בצורה מדויקת.

    מחיצה שהיא הרבה יותר מרק מחיצה

    אין ספק כי נוכחותן של מחיצות בבתי הכנסת הינה משמעותית, אך על מנת שתתאים בצורה המדויקת למקום בו מוצבת, יהיה עליכם לפנות את חברת אקוסטידור המנוסה. הצוות המקצועי של חברתנו ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע בייצור המחיצה שמספקת מענה עיצובי ופרקטי בו זמנית, זאת הן בבחינת התפעול שלה, העיצוב ורמת האקוסטיקה שיש ברצוננו ליצור משני צידי המחיצה.

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מידע נוסף בנושא

      מחיצות לבית הכנסת

      אם יש מקום אחד חשוב ומיוחד, בקהילות רבות מאוד מצפון ועד דרום, הוא בית הכנסת. במשך אלפי שנים בית הכנסת היה מקום המפגש החברתי, החשוב ביותר של הקהילה היהודית ולכן, דווקא במדינת היהודים נעשות פעולות נרחבות על מנת להפוך את התפילה בבית הכנסת להרבה יותר נוחה ונעימה. כמובן שחשוב לשמור על כללי ההלכה ועל המנהגים של כל קהילה, אבל עדיין יש אפשרות לעשות שימוש בחומרים מתקדמים ובטכנולוגיות חדישות, על מנת לשפר את התפילה ואת חוויית הבילוי בבית הכנסת. ולכן, בתי כנסת רבים בישראל בוחרים לבצע התקנה של מחיצות לבית כנסת כדי לאפשר את אזור התפילה האינטימי והייחודי של חברי הקהילה. למידע נוסף, מוזמנים ליצור קשר עם אקוסטידור.

      מתי תרצו להתקין מחיצות לבית כנסת, ומדוע?

      על פי רוב השימוש במערכת מחיצות לבית כנסת, בין שמדובר על מערכת מחיצות זמניות ובין שמדובר על מערכת מחיצות קבועות, נעשה לטובת יצירת הפרדה בין חללים בתוך בית הכנסת עצמו. החל מההפרדה הברורה והחשובה ביותר, בין עזרת הנשים לבין עזרת הגברים. וכלה ביצירת הפרדה בין אזור התפילה הכללי לבין ספרי התנ"ך וספרי הקודש השונים של בית הכנסת המאוחסנים בצורה הכי שמורה שיש. לכל קהילה יהודית, יש את הצרכים המיוחדים שלה בכל מה שנוגע להפרדה, וכיום קיימות טכנולוגיות מתקדמות אשר מאפשרות לבני הקהילה למצוא פתרונות כמו מערכת מחיצות לבית כנסת, אשר יכולים להתאים בצורה מושלמת לכל צורך.

      מחיצות לבית כנסת מסוגים שונים

      בשביל להבטיח שאתם לוקחים את ההחלטה הכי נכונה לטובת בית הכנסת שלכם, כמו גם לטובת כל אחד מאנשי הקהילה שמגיעים להתפלל בבית הכנסת, עליכם להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים, ולבחור את המוצרים המתאימים לכם ביותר. כמובן שמדובר על תהליך שיכול לקחת קצת זמן, אבל אם אתם רוצים לקצר את התהליכים, חשוב להגיע לפגישה ראשונית עם איש המקצוע הקשה יש לכם איזה שהוא מושג בנוגע למוצרים שיכולים להיות רלוונטיים לבית הכנסת שלכם. הן מבחינת הסוג חומרים, והן מבחינת עיצוב החומרים לטובת יצירת הפרדה איכותית לכל חלל פנים. למענה מקצועי, ניתן לפנות אל אקוסטידור.

      מחיצות אקוסטיות ניידות לבית כנסת

      בתי כנסת הם מקומות המכנסים בתוכם כמות גדולה של אנשים המגיעים להתפלל, ללמוד ולהתייעץ בכל ימות השנה ובפרט בחגים ומועדים. עם זאת, לרוב במהלך השנה בימי החול לא מגיעים לבית הכנסת כמות גדולה של מתפללים אשר עדיין מתקבצים באותו חלל גדול הזקוק למיזוג, תאורה וניקיון שוטף. על מנת להקל על בית הכנסת ולחסוך במשאבים אלו, ניתן בימים בהם לא מגיעים מתפללים רבים ליצור מחיצה אשר תפריד באופן מוחלט בין חלל התפילה שנמצא בשימוש, לבין השטח אותו אין צורך למזג, לנקות ולהאיר כאשר מגיעים אנשים מועטים בלבד. מחיצות אקוסטיות ניידות לבית כנסת הן הפתרון המושלם לכך- בזכות מנגנון מתוחכם וקל לתפעול ניתן לאפסן את המחיצה ולהרחיב את החלל בחגים כמו ראש השנה, יום כיפור ושבועות בהם באים רבים לבית הכנסת, ולפתוח אותה בימי חול רגילים ולחסוך באותם משאבים יקרים. חברת אקוסטידור היא חברה הפועלת בתחום כבר למעלה מ20 שנה, והיא מעניקה שירותי ייעוץ, תכנון, ייצור והתקנה של מחיצות אקוסטיות ניידות למגוון שימושים.

      מחיצות אקוסטיות ניידות לבית כנסת 

      מחיצות אקוסטיות ניידות לבית כנסת הן פתרון עיצובי מצוין ופרקטי במיוחד, אשר מאפשר לפצל חלל אחד למספר חללים. פתרון זה אידיאלי במיוחד לבתי כנסת, מאחר ובבתי כנסת בנוסף לתפילות גם נהוג לקיים אירועים כמו עליה לתורה לחתנים וחתני בר מצווה, פדיון הבן, שיעורי לימוד תורה בחגים ובכלל, ועוד. בעזרת מחיצות אקוסטיות ניידות לא נפגע עיצוב בית הכנסת, אך נכנס אלמנט שימושי במיוחד שבזכותו נוכל לחלק את חלל התפילה הגדול למספר חללים בהתאמה אישית לצרכי בית הכנסת, כך שבכל אחד מהם ניתן לבצע פעילות שונה לחלוטין ללא חשש להפרעות וזליגת רעש מחלל לחלל. בזכות המחיצות, ניתן אפילו לקיים אירוע קטן בבית הכנסת ובמקביל לקיים תפילה או שיעור לימוד תורה עם הרב, ללא הפרעות או הסחות דעת ובפרטיות מלאה.

      מתקדמים עם הטובים ביותר

      על מנת ליצור הפרדה אקוסטית ולגרום לכך שרעשים לא יעברו בין חלל לחלל ויפריעו למתרחש בבית הכנסת, אין צורך בבניית קירות, בלגן והוצאת כספים מיותרת. כל שעליכם לעשות זה ליצור קשר עם חברת אקוסטידור, בעלת מוניטין נהדר וניסיון של 20 שנה, העוסקת ביבוא, ייצור והתקנה של מחיצות אקוסטיות ניידות. צרו קשר עוד היום ונציגינו יחזרו אליכם עם כל המידע לו אתם זקוקים.

      שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה