נשמח לעמוד לשירותכם

    מחיצות אקוסטיות לאולמות

    בין או מדובר על אולם תצוגה או אולם אירועים הרי שנוכחותן של מחיצות אקוסטיות לאולמות תאפשר לכם ליהנות מהאירוע שלכם בפרטיות המלאה מבלי לשמוע רעשים מהצד השני של המחיצה. את המחיצות הללו מומלץ לרכוש בעזרתה של חברה מיומנת ומנוסה אשר מכירה את התחום על בוריו. חברת אקוסטידור תשמח להעניק לכם מניסיונה העשיר ורב השנים. חברתנו מובילה את התחום מזה שני עשורים ותשמח לסייע באיתור והצבת המחיצות הנחוצות לכם, בין אם מדובר במחיצות למשרדים, בתי כנסת או אולמות.

    מחיצות אקוסטיות לאולמות לניצול מקסימלי של החלל

    בעלי אולמות רבים כבר יודעים, לא כל לקוח יהיה מעוניין או מסוגל לשכור את האולם כולו לרגל האירוע או הכנס אותו עורך. כך שעל מנת לנצל את הפוטנציאל המקסימלי של האולם אשר עומד לרשותכם, מומלץ יהיה לשקול בחיוב את רכישתן של מחיצות אקוסטיות לאולמות. כך ניתן יהיה לערוך שני אירועים במקביל, בעוד שמחיצה ייחודית זו מפרידה ביניהם.

    לכאורה, הדבר נשמע כבלתי אפשרי, אך האמת היא כי הרכיבים הייחודיים של מחיצות אלה מאפשרים את הבידוד האקוסטי היעיל ביותר. המחיצות בנויות ממסגרת אלומיניום אשר מחזיקה בחומרים אשר מבודדים רעשים. ניתן לבחור בעובי שונה של מחיצות ובחומרים שונים אשר ירכיבו את המחיצות, וכך למעשה להגיע לרמת הבידוד האקוסטי הנחוצה לשם הפקת האירועים במקביל תוך ניצול מקסימלי של השטח שעומד לרשותכם מבלי לגרום להפרעה לחוגגים מהצד השני של המחיצה.

    בוחרים במוצר האיכותי ביותר

    בחירה בשירותיה של חברת אקוסטידור תעניק לכם את האפשרות ליהנות מן המוצרים האיכותיים ביותר בתחום. כך למעשה ניתן יהיה ליצור חללים פנימיים בגודל הנחוץ לכם, זאת תוך שמירה על רמת אקוסטיקה גבוהה ובחירה בעיצובים המתקדמים ביותר אשר יתאימו לחלל הנוכחי. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם, לענות על כל שאלה בתחום ולייעץ בנוגע לדגמי המחיצות אשר יענו על הצרכים שלכם בצורה היעילה ביותר.

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מידע נוסף בנושא

      מחיצות אקוסטיות לאולמות אירועים

      חברת אקוסטידור המיומנת שמחה לעמוד לשירותכם ומציע מגוון רחב של מחיצות אקוסטיות לאולמות ולחללים שונים אחרים אשר מאפשרות חלוקה נכונה וגמישה של החלל, זאת תוך שמירה על רמת אקוסטיקה מרשימה ואיכותית. צוות החברה המיומן זמין לכם לכל שאלה ושמח לספק את המענה האיכותי והחדשני ביותר לכל שאלה או בקשה אשר עשויה להתעורר בנושא.

      מחיצות אקוסטיות לאולמות – לאירוע אינטימי ומרשים במיוחד

      הוספתן של מחיצות אקוסטיות לאולמות מעניקה לאינספור חוגגים את האפשרות ליהנות מאירוע אינטימי ומיוחד מבלי שהרגע מצידו השני של האולם יפריע לחגיגות. המחיצות הללו ידועות בתור מבנים ניידים ופשוטים לתפעול, אשר מעניקים לכל אירוע, גם במידה ואינו מתקיים על פני כל שטח האולם, את היכולת להפיק את החגיגה המרשימה ביותר, זאת תוך שמירה על רמת האקוסטיקה ברמה הגבוהה ביותר.

      מחיצה אקוסטית ניידת ואיכותית תהיה זו אשר מאפשרת את קיומם של מספר אירועים במקביל באותו האולם. האירועים השונים יכולים להיות הרצאות, ישיבות, כנסים או אירועים פרטיים אחרים. המחיצה מאפשרת לבעלי המקום למקסם בצורה יעילה את ההכנסות מהאירועים השונים, זאת תוך כדי שמעניקות לכל המשתתפים בכל אירוע ליהנות ממהלכו התקין, זאת ללא הפרעות או רעשים מצידה השני של המחיצה האקוסטית. וודאו כי אתם נעזרים בחברה מקצועית בתחום, אשר תוכל לספק לכם את המחיצות האקוסטיות האיכותיות ביותר בהתאמה מדויקת לצרכים האינדיבידואליים שלכם.

      אקוסטידור – מחיצות אקוסטיות לאולמות שהן פתרון עיצוב אקוסטי מרשים במיוחד

      בפניה אל שירותיה של חברת אקוסטידור תוכלו גם אתם ליהנות ממענה בהתאמה אישית לכל צורך שלכם. בין אם אתם זקוקים למחיצה לאולם אירועים, הרצאות או חלל גדול במתנ"ס השכונתי, הרי שעתה תוכלו להיעזר בצוות המקצועי של חברתנו ולקבל את הפתרונות החדשניים והמרשימים ביותר אשר יצליחו להשתלב בצורה איכותית מבחינה עיצובים בכל חלל. המחיצות הללו ישמרו על רמת אקוסטיקה גבוהה בכל חדר ויאפשרו חלוקה נוחה שלו במיוחד. למידע נוסף, השאירו פרטים באתר או חייגו למספר 050-9734860.

      מאמרים נוספים

      מחיצות אקוסטיות – עושים את הבחירה הנכונה

      הוספתן של מחיצות אקוסטיות מעניקה לאינספור חללים את היכולת ליהנות ממגוון רחב של יתרונות, זאת החל ממראה ייחודי, בידוד אקוסטי מרשים וניידות בשליטה על חלוקת החלל בצורה אפקטיבית ונוחה במיוחד. בעת פניה אל שירותיה של חברת אקוסטידור, תוכלו...

      מה הם השימושים המרכזיים של מחיצות ניידות?

      יצירת הפרדה בין חללים שונים היא אחת מהמשימות הכי מהירות והכי מעניינות שניתן לתת עליהן את הדעת, במיוחד בחללים בהם עתידים לבלות המון אנשים בו זמנית. בין שמדובר על אירועים חברתיים, ובין שמדובר על חללי עבודה וחללי שירות...

      מחיצות אקוסטיות מתקפלות למגוון רחב של מטרות

      הוספתן של מחיצות אקוסטיות מתקפלות לחללים מסוגים שונים מעניקה לרבים את האפשרות שבשליטה נוחה בחלל עצמו ובחירה באקוסטיקה ברמה גבוהה גם בשעה שמתקיימים אירועים שונים משני צידי המחיצה. עתה גם אתם יכולים להבטיח את רכישתה של המחיצה האקוסטית...
      שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה